hej jag har pms !

Ursäkta jag vet att jag bara skriver dryga inlägg nu men jag skriver för eran skull inte för att jag har tid ! Iaf så igår kväll var joakim och chrisoffer här roligt , sen somna vi sent för vi flumma så imorse var vi trötta  ..  hehe men jag tog mig upp, först upp av barnen  ;) ! jag är såå duktig,  emma fanny jag åkte snowboard och jag måste bara säga att jag är grym fast det vet ni ju säkert redan jag är ju grym på allt (a) hehe elr ? 

efter maten drar vi nog ner till after ski  (y)  ragga killar *host*  jag är säääxig  ;) 

bara för att emma tjata så lag jag upp bilderna på datan  -.- 
så var glada på emma eftersom nu kommer jag lägga upp några  "jätte roliga" bilder 
 



oooh ser vi inte duktiga ut  :O  .....


hej då bitches <3

Kommentarer
Postat av: Juliaw

ohhhh.. fett grymma :O Ni hoppar på riktigt och allt... JAG VILL HA FILM PÅ DE!!!! ;););) :D

2010-01-05 @ 19:00:27
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: fredde

hahaha, gröna hopp och allt ;)

2010-01-05 @ 19:44:20
Postat av: louise

sv till fredde : hahah vadå gröna det är bara urtvättade svarta jag lovar :O

2010-01-05 @ 20:23:49
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback