Du är så vacker utan spackel att du inte kan förstå

hejsan :)
ska snart iväg på fotbollsträning  , usch är inte på humör för det 
men de är väll bra ändå, har ju goffat sjukt mkt i helgen så ;)

efter träning åker jag in till stan ska kolla på bio (a) var faktist ett tag sen  :)
ska se avatar  (y)  med fanny fanny emelie fredde och marcus   ruuuligt

haha ärligt talat så har jag alltid tänk att de skulle vara en ganska dålig film ,
men alla säger att den är bra så jag får väl hoppas på att dom har rätt :)

nu ska jag nog gå och packa fotbollsväskan .. är nog lite taggad ändå(a)
haha shit drygt inlägg men ni läser de ändå ^^  skoja hah nej .. 

dagens outfit

oooh vad säääxig man är  (y) 
och ja jag är ful utan smink
puss hej  <3

och juste marcus är bäst  ,  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback