hej jag är hyper ..

kallt kallt kaaaaallt !
usch vill ha sommar nu , fatta att bara ligga i gräset och solen lyser ..
nej usch blir bara depprimerad av att tänka på de /:

ikväll så ska fanny sova hos mig vi ska kolla på film och goffa oss..
tror jag hehe de brukar vi iaf göra (a)

har träning ikväll också !!!  usch på en fredag klockan 20:30 - 22:00  !!!
seriöst hör ni hur sjukt de låter .. på en FREDAG !!
aja jag är iaf förskyld (a) så jag ska inte på träningen idag :) hehe

skolan var helt okej , byggde ah jag vet inte men vi byggde ngt på no´n ..  :)
som ska rulla vi fick en motor liksom  höhö xd iaf jag elin o julia äger.
dom är ju med mig liskom , jag är hjärnan (y) ;)

nu ska jag inte skriva mer ,. 
juste hehe ska bara säga att jag var hyper idag i skolan ! :D 
intresse klubben antecknar Iknow  :))

nej hehe ska sluta drygna nu puss hej lingon grej . hahahhahah kom på den nyss x) 
förlåt (a) hej då ..


en tjejmiddag snart igen kanske  ?   ;)
Kommentarer
Postat av: emelie

ja ngn måste ordna en tjejmiddag snart !" :D <3

2010-01-16 @ 12:22:02
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: fannyyyy

jatack! då kanske alla glömmer dom fula bilderna från den här tjejmiddagen på mig :D

2010-01-16 @ 21:00:38
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback