I sing in the snow

kom precis in , har skjusat emma till bussen me skotern :) (y)
det är så skönt när de är mkt snö elr hur   ?
man blir så glad och de är inte lika mörkt o deppigt liksom xd
hade tänk att gå ut o knäppa lite vinter bilder hahah har inte gjort de  iår (a)
ska träffa malin sen när hon gjort allt hon skulle göra , 
imorgon far vi upp till klövsjö och kommer ha de roligast så ni får ha det så roligt ni kan här hemma utan mig  ;) ska försöka att uppdatera lite ändå  :)  

så vad fick ni i julklapp iår ?  HA-HA skoja så jävla B xP

nej nu ska jag kila ut i det vackra vädret , ni som läser detta jag tkr ni borde gå ut o inte sitta vid datan  ;) 
puss :*

Kommentarer
Postat av: tove

shit, jag var skt nära på att svara på de xD hahaha

2010-01-02 @ 17:49:47
URL: http://tovebackman.blogg.se/
Postat av: emma

sjukt fina ögonfransar :)!

2010-01-03 @ 19:36:37
URL: http://emmaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback