jag är duktig .. Tack

bara jag som tycker jag har blivit väldigt duktig på att uppdatera på morgonen  ? :o
hehe men är man bäst så är man  ;)   skämt åt sido

idag är det torsdag de betyder att imrogon far vi  :D  yeey 

idag ska jag säga hej då till alla i skolan , sen efter ska jag vara med fredde :)(Y)
vi ska kolla på film heh (A)
men hinner dock inte vara så länge eftersom jag måste packa...
usch som jag hatar 
men men , har typ ingenting att skriva
men ja som sagt så kör vi på en frågestund senare ikväll :) 
ni gilllart ;)  ellllller :o

aja nu måste jag gå hare bra
puss <3


såhär kmr jag se ut när jag kommer hem från spanien :O !

Kommentarer
Postat av: Rita ♥

Åh, när ska du till Spanien? Kan faktiskt vara Kim för att han var så hög.. Hoppas inte!!

2010-01-28 @ 09:00:06
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: sandra

Hallå där! Du har väl inte missat min tävling som startade igår? Du har nu chansen att vinna 1000 kronor på en valfri butik. Ett tips för dig som älskar allt som har med tävlingar och annat att göra är att du följer mig med bloglovin så missar du inte de roliga tävlingarna.



Hoppas du är med och tävlar!

Lycka till ...

Sandra

2010-01-28 @ 14:35:28
URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback