Nu far vi ..

väskorna är packade och snart åker vi :)
schöönt att bara komma bort från allt ett tag, iaf vädret.. :)
så ni får hare så bra här hemma och leka med era snögubbar
medans jag ligger o steker i vattnet och blir brun (hoppas jag!)

kommer sakna vissa personer så sjukt mkt  ,
ni vet vilka ni är  .. <33

Och alla som har frågat var jag ska i spanien och tycker jag är blond eftersom jag inte visste vart vi skulle men hit ska vi playa de cura hehe tror jag ^^  x)

nej nu tjatar alla på mig..
kommer försöka blogga så mycket jag kan där borta  :)
men ni står ut utan mig , så bra blogg har jag inte haha xd

men glöm inte frågestunden fråga på bara (y) ;d

puss

Kommentarer
Postat av: linn

snygg blogg :D

2010-01-29 @ 18:22:06
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback