Om du inte orkar , orkar jag åt dig

Att se dig såhär är de sista jag vill , 
älskling du är värd så mkt bättre.
Ingen förkänar dina tårar inte en sån som han,
Han kanske är en av dom bästa som hänt dig. 
Men så som han beter sig gör man bara inte,
och särsklit inte mot dig.
du är så underbar och jag kan se in i ditt hjärta .
varje minut varje sekund lider jag med dig .<3
förut så såg jag på dig hur glad du var ,
varje dag du skrev me han, ditt liv var en dans på rosor
men sen klev du snätt taggen kom och allt rasa
men de är inte ditt fel !  De är han ..
han som gör såhär mot dig. Ingen får göra såhär mot diig !
jag blir så suur du ska inte behöva lida av de . 
och jag vet om de är svår men om han fortsätter som han gör
så borde du gå vidare du är värd någon bättre  ..
du är guldvärd älskling .
och jag älskar dig över hela mitt hjärta..
jag finns för dig ..
vi.. alla dina vänner finns för dig <3 
du är stark gmn du klara de här.
de vet jag ! <3


louise blom älskar den bästa flickan i världen . <3

Kommentarer
Postat av: emelie

gmn? :( <3 vem? du kanske inte får säga .. :(/

2010-01-20 @ 14:01:43
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: fanny

jag älskar henne också <3

2010-01-20 @ 21:16:01
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback