skolan plågar oss barn ..

hejsan ligger här i sängen med fanny o vi har nyss kollat på my sussy girl  
vi är typ döda :p höhö  
iaf så filmen vi såg igår söög !! inte alls läskig  ..
verkligen inte världens läskigaste skräckfilm .  

iaf så idag måste jag jobba med matte för jag ligger två veckor efter i planeringen
plus att jag måste jobba en vecka fram före alla andra eftersom
jag åker till spaninen om två veckor (y)  tummen upp för det iaf  

 
 ge mig sommar

ikväll så kör jag nog en hiss o diss :) 
kanske kör på en frågestund snart också 

Kommentarer
Postat av: fannyyyy

men jag älskar dig också , så vi är två! :D (Y)

2010-01-16 @ 18:42:10
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback