Te kommer från Japan ? :D elr ...

Sitter framför elden som vanligt, :)
och dricker te som vanligt .. 
serisöt jag har blivit värsta beroende i te xd 
min tredje kopp idag  ^^ (a)  


bläää jag orkar inte :(
måste packa
hatar att packa , är så sjukt dålig på de -.-
antingen packar jag med hela garderoben elr så glömmer jag typ de viktigaste  -.-
och jag måste göra matte o so..
ska försöka göra allt skolarbete ikväll så slipper jag ta med något . :p

jag skriver mer ikväll :) då kmr frågestund också . så börja tänk ut en fråga bitches  ;)

juste ..
förlåt marcus för du inte fick någon kram :(
och
förlåt fredde för vi inte kunde vara idag  :(

puss <3
Kommentarer
Postat av: fanny

ja !! -.-'

2010-01-28 @ 17:25:55
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: amanda

nu finns svaren uppe i bloggen, tack för frågorna! :)

2010-01-28 @ 18:30:35
URL: http://amandaalms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kram? jag fick inte ens hej då? :'(

2010-01-28 @ 18:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback