träningsverk , ajaj

kom hem för ett tag sen, har vart med fannyfjansson hela dagen ,
skulle följa med henne på gymmet när hon skulle få instruktion
men asså jag är för fet så jag palla inte gymma ;)
men jag hade faktsikt världens träningsverk ;o
påväg hem så "vila jag ögonen i bilen"  hahah jag sov absolut inte ;)

en sak till .. haha tycker ni det är drygt att jag laddar upp så mkt egobilder ?  xd
haha borde kanske lugna mig me de , lägga upp bilder på mina vänner ist :)
fast jag har ju inga vänner så de blir ju ett problem ...
hahah

puss hej ;)<33


blev en bild på magnus o hans söta broder ^^
magnus till vänster. hhahah söööööööt :D
Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha, suuuuure, "bara vila ögonen" jah ;))

haaha bilden (a)<3

2010-01-25 @ 20:48:01
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: fanny

hörru föresten, hur gåre med att ladda upp fler gammla bilder ? (a)

jag vill se massooor innan du FAR till spanien , ;( <3

för de är kul och se :)

2010-01-25 @ 23:55:20
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback