absolut !

Ja , sitter här och äter banan riktigt gött..
ska snart åka in till stan med petra och rebecka vi ska köpa något till elin sen ikväll blire hem till henne på puuuulparty najsbajs :)
nu ska jag gå och klä på mig och om ni har tur får ni en bild på min snygga outfit (jag har alltid snygga kläder på mig) ...........

Vi ska ha berg fest idag också synd att jag missar den  :( men men ni som inte vet vad de är så kommer alla grannar så käkar vi spelar kubb och sånt låter lite gay men yeye ,,  
mamma har köpt en absolutvodka mango som både hon och pappa fortfarande mobbar mig för ):  .. ni vuxna som läser min blogg jag är nykterist !! :o just sooo you know !


malin ... minnen minnen......x'

xoxo

Kommentarer
Postat av: malin

haha <3

2010-07-02 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback