Alla barnen var töntar förutom ida och louise för vi var inte de! :PpPppPP

Alla barnen fick ligg utom ludde för han jucka med sin kudde
Alla barnen fick killar utom louise för hon lukta som en gris
Alla barnen fick snopp utom ida för hon pilla på sin slida
yeyyeyeey  vi är coola

DIKTER
alla har dagar dom är ensama, då dom har tråkigt och sitter på sin säng dom vet inte vad dom ska göra så dom pillar i sitt eget öra . Sen känner dom en geggig röra . muuuuuums ÖRONVAX

Jag är en poet som är fet och sitter på en get
jag skriver dikter och publicerar dom på twitter
sen skrev jag en bok och blev rik och köpte ett eget lok
jag reste ut över världen och ida fick följa med på färden
Ida och ludde låg där bak dom var så högljudda så dom fick ett eget flak
och själv sitter jag här och pillar i min bak

JAG VET ATT NI ÄLSKAR OSS PUSSS :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback