Bara coola människor skrattar i sömnen ;)

hejsan vänner.
förlåt men jag glömde kamerasladden hemma så det blir inga bilder när jag är här uppe men när jag kommer hem kommer alla bilder komma upp :)
gårdagen blev väl lyckad drog på fest träffa massa radomfolk jag kände typ igen fett många :O eller dom var skit lika några hemma , yeyey  ingen bryr sig.
haha sen drog vi ner på stan jag och ida han tappa bort varandra inte bra ...
men tillslut hitta vi varandra, bra va :D
har sätt min första saw film också  , och dom är inte så äckliga som alla säger dom är ju bra fett spännande ^^  .. motorsågmasaken filmen den var ju blä äcklig :S  skillnad mot saw..
yeyye
okej bara jag som tänker på att jag skriver yeyyey hela tiden ?  men liksom de känns bra (a)
nu ska jag börja fixa mig för utgång igen hehe:)
puss på er kommer hem snart :D

Kommentarer
Postat av: sofieblom

visste inte ens vart du var förns igår. så nej jag saknar dig inte alls :)

2010-07-31 @ 17:53:25
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: adam piit

ska du tåla de där louise? KONTRA!

2010-07-31 @ 21:02:28
Postat av: markus

den där tröjan hade du i 6an :O

2010-08-03 @ 00:38:32
Postat av: markus

kommer inte kolla här igen så svara inte här iaf

2010-08-03 @ 00:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback