en vanlig dag vid stugaan

heeeeeeeeeej ,
ska äta snart  sen blire ner till vattnet igen. åkte ut med familjen + marcus eller måsta man säga + marcus där ? yeyey  , marcus och sofie fick iaf fisk sofie två aborar o marcus en.. jag blev smått avis sådär. men sen tror ni inte att de kommer värsta sjömonstret och rycker i mitt spö så  rullen bryts av och den biter av hela taffsen och tar mitt favoritdrag :( .. jag fick ingen fisk och nu har jag inge spö... känns jätte bra .. :)

jag och marcus var ute och plocka mask mums mysigt :)... såg värsta stora typ feta ormmaskar!! EUUW .. 
sen jag bah marcus känns som jag har en fucking mask i skon  ...
kollar i skon
AAH JAG HAR EN FUCKING MASK I SKON!!
det känndes också bra :)

nej nu ska jag äta pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback