Hej hopp gummi snopp

asså jag fattar inte varför ungefär 80-90 personer läser min blogg ?!
den är ju så sjukt dålig och jag skriver inte om något roligt,.
jag har tråkigt så då vill jag skriva på bloggen men jag har inget att skriva man bah kul...... 
jag har inga roliga bilder längre , eller har aldrig haft ... det är sommar och man har  0 lust med att sitta vid datan ... jaja jag är inte sur, jag kanske verkar de man ja jag venne ... 
IALLAFALL
grillade med bälingeboysen + några flicks  :)  vi hade myspys och jag pröva marcus moppe 3 saker ...
1. jag är grym!
2.  jag älskar marcus moppe!!!
3. min moppe suger och är såååååhäääär seg .... !

nej nu ska jag inte göra något .. vi hörs kanske skriver igen  om jag får trååååkigt,
pösss


emma bjuder på bilder eller hur ? ;)

Kommentarer
Postat av: Juliaw

du tog den bilden från miiiig :O HUR ?

2010-07-05 @ 00:22:42
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback