hiss/diss



- När man ligger på kvällarna och ska upp tidigt nästa dag så kan man inte sova! Det är fan de värsta som finns , hatar de :(

- Dagar utan sol ? sommar utan sol? liksom vad gör man , man kan inte bada inte sola... då blire väl kolla på en film .... eller något åt de hållet , 

- Långa kläningar , faktiskt det är inte fint ! man ser ju ut som en ja jag vet inte vad, vissa kan ju vara fina som typ bröllopsklännigar och skit ja ni fattar men nej jag dissar de , visa lite ben fööfean 



- mitt internet som är helt cp , shit har mycket att dissa men det räker nu ... VAFAN KAN HUNDEN UTANFÖR BARA HÅLLA KÄFTEN!!! och kan telefon jäveln bara sluta ringa jag orkar inte springa ner för att svara !! :O


- mobil högtalare riktigt chill när man är på stranden eller var som helst så har man mjjjusik :)

- mugghållarna på bio royal, vadå det finns inte på filmstaden och de är ju fett bra! 

kommer inte på något mer att hissa men men (a)

Juste har nyss gjort kategorier så jag måste nu bara komma på hur jag kan lägga i alla mina gammla hiss och dissar i min hiss o diss kategori och outfit o lalala jaja ni fattar men de kommer lösa sig med tiden ha tålamod bara  :)

HJÄÄÄÄLP JAG KAN INTE NÅGON SOM VET HUR JAG GÖR MITT TÅLAMOD RINNER UT!!! O.o
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Sv: haha ja det skulle man lätt ha gjort :o

Vad händer i helgen då sweeetie :D ?

2010-07-01 @ 16:59:17
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback