ingen har värre syster en jag !

jag visste att de skulle bli såhär samma sak varje gång ! vafan äre för fel på min syster , ?
mamma är så jävla snäll och säger vi åker till sthlm och shoppar lalal vad för hon för tack av sofie ?
sofie skriiker och dampar hon tar mina saker har sönder dom ?
tar min klocka säger hon inte vet vart den är sen när hon hittar den kastar hon den på mig så den ramlar på golvet och går sönder hon bah vadå inte mitt fel att du inte ttog emot den  ? man baha jaha tack ,
asså fan tycker så synd om mamma . allt skulle vart roligare bättre om sofie bara stanna hemma !!
den enda hon fan är glad mot är masrcus resten skiter hon i !! fan marcus kan ni bara flytta ihop elller något så man slipper henne !!!!
asså fan jag blir så sur jag älska min klocka  :( kan ingen barata henne till psykhem !!!!
SERIÖST!

outfit toooday

dålig bild men men

Kommentarer
Postat av: josefine

sv: haha klart :D

2010-07-04 @ 18:00:06
URL: http://duvetjossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback