nu drar jag

tjena blöööggen . 
måste verkligen packa nu ska åka snart med orkar inte packa... inte bra :o
aja ska iaf upp till sugan ni som inte vet.
hoppas på att viktor kommer upp senare.. iaf jag kommer hem på fredag så ha inte för roligt utan mig va? yeyey  ..
öh jag har iaf laddat inför bilresan , full laddat dator med nerladdad film  naaajs
ni kan som sagt också vara sociala och smsa .. fast om jag svarar ja de får vi se , ;) 
 
pix 



ja de duger  knäppte inte alls många kort.  

video inlägg kommer kanske när jag sitter i bilden så får ni se hur socialt vi hare i bilden....

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlings intresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-19 @ 14:06:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback