pallar inte dig..

Du kan väll klara dig utan mej i en vecka? Du är verkligen beroende av mig.
Asso jag har fan ett eget liv och måste kunna få ta chansen att göra lite spontana saker.
Och jag vet inte om du har glömt det, men kommer du inte ihåg löftet du gav mig
innan vi gick på luddes fest? höll du det. Nej det gjorde du inte, jag är minsat inte en ända som "sviker" här.

Jag trodde du va den förstående personen som kunde säga typ ja det är lugnt att du åker. Men jag hade tydligen fel. Här måste man vara bunden till en person iall evighet. Kanske är dags att bryta det bandet nu,
eller vad säger du?

Orkar inte ens lägga ner min tid på dig, så himla onödigt bara..



Kommentarer
Postat av: Juliaw

ni är så gulliga mot varandra <3 <3 <3 <3

2010-07-26 @ 17:54:06
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback