Biffen själv

ja tja bloggen , gjorde nyss en liten gästblogg på fannuus blogg ..
jag sitter iaf här vaknade nyss fanny (andra fanny) som inte är i umeå..
ligger och dreglar i min säng fortfarande -.- haha

ska gå och väcka henne snart jag vill ha frukosT! ;D
ehm ja känner att jag måste komma igång med träningen igen , men orkar inte  .
 så tjock man blivit! ;o
men vem bryr sig ?  jag gillar knubbisar that's nnnaaajs  ....
ska kanske köpa nytt gymkort i höst .  men ja!! en sak till!!  måste bara säga dehär!!!
igår ja precis igår! så la jag mig på golvet och skulle göra armhävningar gissa hur många jag gjorde! 
juste precis 15 hela armhävningar! shit jag har blivit stark abbboo! ;)

yyeyey hej då

Det är en muskel inget annat ! de ser ni väl?:O

Kommentarer
Postat av: fanny

du dreglar -.-

2010-07-17 @ 13:24:49
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback