Nu drar jag förlåt

Jahapp,
känner som om jag inte har bloggat på ett tag fast jag har gjort de ? haha ,,
vet inte ens om jag har sagt att ida är här? 
iaf hon dök upp hos mig i fredags så hon följde med hem till ludde. Hade skoj ..
hade nog riktigt skoj.. hehe aja hon stanna hos mig så igår när de var lördag.
asså shit jag har inte koll på dagarna längre ! :O aja marcus och ludde kom hit kolla på film och jag var värsta blond hela kvällen kändes inte bra men men man har sina dagar ..
iaf sov ingenting inatt eller jo ett tag haha stackars marcus satt och stirra i taket i typ 40 minuter ?  yeyeye pallar inte berätta mer. 

juste jag drar med ida lycksele idag , blir nog inte världens bästa uppdatering men de har de ju inte varit på sista tiden så.    
sakna mig inte för mycket .
och förlåt förlåt förlåt malin gumman vi måste verkligen ses och vi får också till sthlm någon annan gång FÖRLÅT !! <33333333333 

kommer sakna er flickor ni vet vilka ni är <3

Kommentarer
Postat av: Juliaw

jasså... hejdå rå..

2010-07-25 @ 14:29:36
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback