Alone in the dark..

Nu tänker ni omg vad gör louise uppe nu ? :O
till er efterblivna kl är 10
Och ja de är för jag ska ta 10.20 bussen till stan och träna :) Julia skulle ju göra mig sällskap men dissar.

nu äre såhär att mitt gymkort går ut om ungefär två veckor och jag vet inte om jag ska förlänga de.  För de är inte lika kul att träna själv jag antar att fannysarna inte förlänger sina eftersom dom inte utnyttjat sina så bra, inge illa menat :O  haha! 
och julia ja.. hon planerar alltid bah ja louise vi kör då o då.. men sen i sista sekund bah njaa louise jag orkar inte. man bah jaha ?  så ja nu sitter jag här ensam och vet inte om jag ska fortsätta gymma ensam :(  Alone .. hahah.. 

nej nu ska jag äta min frukost sedan strosa mig till bussen  :)
PÖSS


Idag händer något konstigt... vad kan de vara ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback