Dessie och Paow is my boobbies

Ser ni vad klockan är ?!
Halv två?  inte bra.. vafan gör jag vaken nu? ... andas llouise ingen fara..
jag får gå och lägga mig 5 imorgon för att ta igen tiden , en tonåring måste sova MINST 8 timmar.. gör vi de.. nej nej nej!!!  imorgon ska jag upp tidigt för jag ska till badet SOLA och STEKA ,,,

iaf.......
Kvällen blev lyckad som planerat de kan ju inte bli något annat om jag är med :) drog till bjk bada elr nej .. vänta på marcus, ludde och plk i evigheters evighet :) men jajjajajaj.. sluta med film hos marcus nu vet ni ... intresse peeee like rebecka säger right ?

bilder på smääääxiga julia hon bjuder hehehhehe



okej tänkte lägga ut massa skit snygga bilder på julia x)
men nej så taskig är jag inte man vill ju inte starta bildkrig med henne.....
hon är nog den med mest fula bilder på moii

bjuder därför på två bilder.. jag är så bra på att knäppa kort !! STOLT :D ...

Kommentarer
Postat av: Juliaw

hahahaha.., hur ska ja ta de där.. :(

2010-06-29 @ 17:29:01
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback