Från och med idag ska jag bli snäll :)

Jag känner att de är riktigt dålig uppdatering från min sida men ja det är sommar så man sitter inte inne vid datan så mkt men när sommarn är slut så lovar jag på bättre uppdatering.. stå ut i typ 5 veckor till haha  ;D

Idag har jag slappat vid badet med petra och rebecka igen  :) flöt runt på rebeckas luftmadrass riktigt chill enda tills några hoppa på och välte den o skit! :'( buuuhu synd om oss 
sen blev jag ut lurad på vattnet i en båt och fick sopatorsk ...!!
och nej jag är inget retard .. hinner bara inte tänka lika snabbt som alla andra...

aja nu känner jag mig bränd riktigt röd och fin :)  men solskyddsfaktor är bara för mesar och jag är en tyffing.


Varför visar jag mitt sår på bloggen ? för att ni ska tycka synd om mig såååklart !   :)
psst... det är mycket värre i verkligheten .. 
brände mig på moppen till er  retard som  inte ser de daaah,... ^o)

så eftersom jag är "skadad" så kan jag nog inte gå på fotbollsträningen jag menar tänk om någon råkar sparka mig där elller något ;O
man ska alltid ta säkra sidan före den osäkra right ? :D

Kommentarer
Postat av: Juliaw

Nu vill ja ha en helvetes bra förklaring här :

Varför fråga ni inte om ja ville följa med :(

har haft en superdupertråkig dag för de......

tack.

2010-06-28 @ 19:36:43
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: martin

ajj va ont det ser ut!

2010-06-28 @ 23:30:50
URL: http://martinsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback