Idag var det ingen vanlig dag!

Hejsan bloggen, jag varnade ju för dålig uppdatering idag så ja..
Vi flickor hade iaf riktigt roligt idag, bilder kommer imorgon.
Kom på att jag har fotbollsmatch imorgon kl 11 inte roligt, orkar inte men men .. 

Idag gifte sig victoria och daniel, och innan så tyckte jag liksom  men gud palla kung och drottning och sånt skit. Men efter idag man bah aaaw :')  asså så sööta!! sprang in från poolen och solen o kollade på tv dådå (A) och jag älskar hur victoria pratar hennes röst är så fin haha ,
och jag tyckte faktiskt inte victoria var så fin innan men idag bah jo hon är fin! haha 
jag längtar tills jag ska gifta mig, de ska jag!

jaja nu ska jag sova puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback