jag är duktig

Halloj, kom hem från fanny nyss och ska snart strosa vidare till julia :)
ska sova där vi ska äta pockorn och kolla på pockahontas hahah stavas de så ? Wiierd :s

aja jag julia åkte som sagt till stan idag på bussen träffa vi lillskiten elin som skulle till tandläkaren hon fick gå med oss coola på stan :) pröva massa saker behöver verkligen ett par shorts men usch kan inte köpa de jag ser inte bra ut i de asssså! ;o

sen åt vi suschi som jag länge lägtat efter usch så gott de var! :D

sen drog vi på jumpa så duktiga som vi är och nu vet jag varför alla tanter kvinnor går på jumpa!  shit va killen flörta med alla :O !! 

nu ska jag skyna till julia :D ni får hare bra



julias äckliga sopa ! spy på den haha !!

juste jag slinga ju fannys hår också.. shit va jag skatta när jag duscha ur färgen var så sjukt fult och gult. men när de blev tort var de riktigt fint ! så alla som vill färga håret hemma ask me! :D 

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahh fyfan för bilden på mej

2010-06-15 @ 23:10:46
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback