Jag vet aldrig om man ska börja med hissen elr dissen



- Friskis och svettis , vet inte om jag hissat de förut? men asså de är jätte bra och är vekligen jätte kul att gå på massa pass och träna. :)

- Sommaren!! shit att bara kunna gå ut på morgonen i sov T-shirten och sätta sig i solen, att kunna bada bara ligga och steka! Jag har längtat efter en sak i nästan 1 år nu har den kommit


- Att de kommit blommor på syrenbusken:) hahah skoja nej fannynilsson varning..  ^^  
Nej jag hissar mina skor också ^^


- Att mitt friskis och svettis kort går ut om en månad :(

- När man är t:ex på gymmet då, så fine vi alla i omklädningsrummet är tjejer men jag stör mig ändå på tjejer som går runt och borstar håret helt nakna elr börjar smörja in sig ja usch! ta på er bh och trosor iaf ! typ gamla taner som.. ja haha ni fattar x( ^^

- Alla äckliga bladlös som är överallt ! ni vet dom här små gröna spindlarna typ ;O

- Feta människor ! asså ursäkta men jag måste faktiskt dissa de, det finns inge bra med de! och de sista jag vill är att bli riktigt fet ! och i alla affären så är det ALLTID dom stora storlekarna kvar!  beställ in mer Small kläder för de är dom som går åt! 
förlåt alla som känner sig träffade om de är någon som gör de, hahah men man kan va fet o fin också ^^


Kommentarer
Postat av: fanny

själv tycker jag att kvinnorna är väldigt naturligt tjocka och fina på bilden! kram på dem!

2010-06-04 @ 21:00:57
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: fanny NNNNNN

vadå är det inte oerhört fint me blommor på buskarna?..

2010-06-06 @ 18:53:26
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback