Jobb sliter verkligen på en

hejsan sitter nu vid datan fast jag har ingen lust och ingen tid,
men jag får skuldekänslor när jag inte bloggar haha varför helt sjukt ju ?

aja idag får jag gå med långärmat för jag har bränt sönder hela mig shit va ont de gör!! :( aja jag är ju brun iaf ... elr .. röd ?
Igår hjälpte jag till att måla bomarna på parkeringen och så hjälpa jag till att måla några bord blev jätte fint ! :)
bilder kommer senare idag !  jag vet att ni är avundsjuka på mitt jobb men men sånt är livet  ;) 

nu ska jag hjälpa till med frukosten till alla gäster sen ska jag kanske åka och handla lite
ni får ha de bra skriver mer sen lovar!  puss 

jag på mitt helt egna kontor dom tyckte jag var så duktig så fick de :D
 

Kommentarer
Postat av: Juliaw

de där gick över gränsen , nu blev de bara sorligt hahaha :D

2010-06-24 @ 12:08:51
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha inte fanny jjjjjjjjjs rum bara xD

2010-06-24 @ 12:43:44
Postat av: fanny

hahahaha snyggt konstor älskling ;)

2010-06-24 @ 15:30:54
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback