Morfar leter efter en äggkopp vet ni varför?ne inte jag heller

Jag har ont i magen varför gud varföööör ?!

Dagen skulle spenderas med fanny skulle ligga och steka i solen men ja, ändrade planer, vädret var inte på våran sida och jag ska spela fotbollsmatch ):
med killarna, vill inte längre :'( asså pinsamt ska jag springa runt där bah hej  :D nej usch... lalalallala 

Ska kanske åka med mormor till affären sen ska handla lite saker så ska jag senare baka min otroligt goda bajs cupcakes :) morfar vill ha något till caffet :)


Sen måste jag bara skryta lite.... yeyeyey jag är med i diabetesmannens blogg (a) lalala jag är halvt känd :D uuuhhooo skoja

nej nu ska jag göra något annat ha de bäst gullungar pöööss <3
 
BJUDER
seriöst gayyyigt värre vem fan gör sådär  ? :S  x)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Tack så mkt! Det lovar jag... vad vill du se mer i bloggen?

2010-06-18 @ 14:24:52
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback