Nu är det sommar nu är det sol nu är det koskit i hagen

Hej jag är hemma och har kommit in på internet ! skills elr  ?:O

ni vet ju redan att jag jobbat lala har skit ont i kroppen.. bränt mig typ.,
men de är ju bra betyder att jag blivit broowniie :D
har vart ute väldigt mycket idag.. hjälpt trädgårdstjejen men rabatterna de är jätte kul,
någon annan som sommarjobbar ? :)
isf vart ?


OC...

Måste bara säga att oc!!!! I loooove .. oc in my <3333333 jag dör asså är på fjärde säsongen och asså jag blir verkligen ledsen,.. sitter och grinar som ett litet barn .. men jag kan inte hjälpa de ..
jag älskar verkligen alla älskar Ryan så sjukt snygg och underbar :O varför finns inte såna killar vi verkligheten :'( 

Kommentarer
Postat av: Juliaw

asså stör mig så hårt - vart jobbar du ? ahahahha :d eller driver du bara......

2010-06-22 @ 17:42:45
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: Alfons

Jobbar hos pappa. Rogers däck

2010-06-23 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback