D.. dddddd dansa

Tjabaloba
kom nyss hem från fanny sov där inatt. Hon ska till sina kusiner nu om ni ville veta. Hon dissa mig för sina kusiner !! .... :'''( känns lite jobbigt faktiskt.... 

Idag ska my familly åka hem till andersson och äta middag så då får jag träffa min lilla vickepicke te viktor again ;)

kvällen igår.
kvällen igår var väll helt okej spederade den med fanny fanny jossan julia och elin vi drog först in på fett med kärlek och seriöst jag hade faktiskt inte förväntat mig att de skulle va kul men de sög riktigt hårt!  bara massa små fjortisar okej jag är fjortis men usch vilka små mini människor de va där , hahha elr typ gammla gubbar nej men typ 30 åringar bah stod där man bah wtf ? :S  aja så vi drog till donken och tror ni inte att min älskade saknade Marängsviss är tillbaka !!!! jag döööör kommer hänga på donken hela sommarn,.. iår igen...  sen skulle vi dra till ekonomiparken ?  höhö men vi kom inte långt träffa något fyllo med namn peter ? haha som vi tog hand om, fett skön  ;d  sen drog vi till bööössen . sov hos fanny. Kvällen blev väl lyckat .. hah ;D

bilder från skolavslutningen nu då













'






Tog mig typ en timme att göra det här inlägget så nu får ni va nöjda :O !


Kommentarer
Postat av: Juliaw

haha nu ska jag ta alla bilder från dig mohahaha :D

2010-06-12 @ 16:14:57
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback