Imorgon börjar arbetet..

HEjsan bloggen!! :D
Kom hem från inavlabjörklinge för typ ett tag sen .. skoja nu ska jag inte vara taskig de är "a paradiice" stavning jag vet jag vet jag är grym på engelska men de är inget ni behöver kommentera  ;d
och nja de var ca en timme sen jag kom hem från bjk men men ^^

Jag julia andrea drog dit och köpte godis satte oss vid sjön och tjocka!  thats niiice ..

vattnet va skönt
godiset var gott
träden va fina.. jag önska dom va mina
På T-bryggan vi satt och var helt matt
av att gått hela vägen nja så långt gick vi inte... yeyeyeyyeye


Dom är normala inga att vara rädda för lite skygga för kameran bara ^^

Bjuder på en bild på mina fötter också, mumms så fina och min stortå var för fin för att visas är i bloggen grr.. 

PÖSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback