Hatar min data just nu lalalla

Jag får damp på jävla cp internet !  kan de inte bara funka ... sitter just nu med en fucking dong som är skit cp och om jag rör mig minsta lilla så kopplas jag ifrån typ  -.- !

Iaf så blir det här ett sent inlägg för jag har vart vid badet hela dagen sen när jag kom hem skulle vi till viktor på middag trevligt trevligt :)
Imorgon blir badet igen fast ska jobba två timmar innan .. känna lite extra money

Min fan tekning kan ni ju fet glömma just nu.. förlåt men ligger med datan i knät och om jag rör mig så ja ni vet. men jag lovar den kommer senare  

Måste bara säga att jag såg diabetesmannen igår på björkis med sina snygga klädder och allt, nu tänker ni säker bah shit stalkar hon han ? svar ja de gör jag  :D (aaa)  <3333

PÖSSS

nu åker dom här skitungarna till hönö ha de så kul jag kommer inte sakna er jag har ju andra vänner.....elr?


Kommentarer
Postat av: Madeleine (:

haha sööt, stalker :D själv, dansade man med honom (a)<3

2010-06-28 @ 01:35:27
URL: http://mblom.blogg.se/
Postat av: Madeleine (:

haha nej tokig. hahahha jag vet inte hur de kom sig att vi dansa, han börja dansa bakom mig så fortsatte vi bara! Du märkte att jag försökte ta dig till han va? haha :D(a)<33

2010-06-28 @ 17:54:33
URL: http://mblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback