Jag är inte över sexuell jag tycker bara alla är grymt heta!

okej okej , dagen sluta bra även alla våra failar...
skulle ju på bio eclipse hade bokat för typ två veckor sen men vi kom inte ihåg vilket numer vi bokat på.. så när vi står där prövar vi 6 olika numer och ingen stämde han i kassan bah jaha när boka ni era biljetter då? vi bah två veckor sen, han bah jaha men ni måste ju hämta ut dom dagen efter så.... vi bah ooh daam! haha så då var vi utan biljetter men sån tur som vi har fanns de tre sista platser kvar längst fram och vi tog den såklart ! sen när julia skulle betala med sitt bio kort så han bah öh de här har gått ut... de gick ut 2007.. ha-ha
sen när vi skulle köpa pockorn så råka julia ha ner hyllan med alla marabou choklader och de var fett lång kö och alla glodde som fan!! såklart.... så fick julia ligga på golvet och plocka upp allt hehehehe ... roligt  :D

Iaf bion var skit bra jag tror jag dööör!!! alla är så snygga och jag vill bara grina!! asså gaah jag dör yeye... ni killar kan väl iaf försöka sätta er i våran situation!! ;O





jag tycker jesper också var snygg i filmen asså nej jag dör alla va fan snygga men jacob.....in my heart hah (A)


och till er killar som inte är bögar ...
bella är också rätt snygg helt okej haha ^^



asså jag har bara lust att ringa jacob o bah om bella inte vill ha dig kan jag ta dig!! :o
nej men tänk om han skulle finnas här i min omgivning o bah nej förlåt..
ska inte dela me mig av mina tankar i bloggen eller inte dom här mohahha (a) 
yeyyeyey hej då :D

Kommentarer
Postat av: Juliaw

hahahahhahahahha , shit va tönt ja är. Men de är coolt.

2010-06-30 @ 23:21:53
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: frida

haha störda tankar du har x)

2010-07-01 @ 17:08:49
URL: http://fridapalms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback