Nu är jag på bra humör !

Okej okej.. förlåt för mitt dåliga humör men nu är jag glad! :D
och förlåt julia.. haha alltid julia jag är extra dum mot men men förlåt ^^

nu har jag hittat mitt nagellack och ska snart måla naglarna
fotbollsmatchen är över och den va kul!
jag har duschat så gräset är väck
flugan är borta den är död mohahahhah
min mobil laggar fortfarande men men jag klarar mig
jag är fet men nu har jag faktiskt sprungit! en stjärna i kanten elr ? :d
syster har fortfarande två saker...
min moppe är full tankad!! yeeeey
kan fortfarande inte komma in på kissies blogg :( men jag är inte dessperat!
jaja skulle inte palla match om jag åkte in och gymma iaf elr ?
bella tyra show funkar
solen kommer imorgon! :D

Matchen gick bra vi vann med 4-2, ska gå upp och kolla vad jag ska ha för klänning imorgon har ju inte bestämt de än ^^ .. 

någon gay bild på mig från förra årets skolavsluting  

Kommentarer
Postat av: Juliaw

Haha jag har slutat bry mig om dig dina pms dagar , ja är van :):):) hahaa gråter innombords

2010-06-09 @ 22:15:00
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: kimlarsson'

sv; hahaha :p

det är itne så att jag liksom bah an nu ska jag sjunga så får folk rada upp sig så jag sjunger , jag sjunger när jag är på bra humör bara :) haha :)



men får se om jag sjunger för er 9or, dem 9or vi har nu är jag typ as rädda för, och jag var jätte rädd för ytp dig, malin, fanny jansson och fanny nilsson och julia och typ rebecca falk och petra förra terminen. trodde speicellt att typ du hata mig :P



men får se hur allt blir med sjungandet (a) <33

2010-06-09 @ 22:41:37
URL: http://mymusictime.blogg.se/
Postat av: Juliaw

sv: haha yes ;) Men du har ju sätt ladder 49 :O:O han är ju såå snygg i den filmen , ibland...

2010-06-10 @ 09:48:35
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback