Hiss&Diss



- Att min syrra tog min batterisladd till datan och böt ut till hennes trasiga så jag trodde min va traskig så jag har inte kunnat sitta vid min data typ ;o (om ni fattar höhö)

-
Mamma har fått en Iphone , hallå jag vill också ha ?! palla min fucking Aino ..

- Att jag ska lämna in min Aino imorgon så jag kommer få ha någon dålig i 3 veckor -.-

- Att de är såååhär mycket slask på vägarna , palllaaaa..

- Mitt smycketräd som jag köpte på planet ni minns ?  Asså grenarna är såhär tjocka så jag kan inte hänga på örhängen elr dom får plats längst ut i kanten .. thats sucks..




- Att det snart är våååååår!! största hissen :D

- Att jag fått en helt ny batterisladd till datan ^^

- Bella & Tyra show , seriöst dom är så sjukt sköna älskar dom :D Torsdagar kl  21.00 för dom som inte vet jätte roligt ^^

- Tjejerna dom som står mig allra närmast dom som gör min skoldag ,  (y)
Kommentarer
Postat av: Juliaw

Riktigt bra hissar Louise!

Haha vilken kanal är de på tror jag sätt de ? :D

2010-03-26 @ 17:51:53
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: malin

jag är inte med där.. haha :)

2010-03-26 @ 18:56:50
URL: http://malinjjansson.blogg.se/
Postat av: josefine

hahahaha det ser ut som det står louise kissar :D (a)

2010-04-02 @ 09:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback