Jag är en tönt jag vet

Sitter här med en fet klump i magen :(
har grinat o grinat o grinat o de tar aldrig slut...!
och gaah kan inte sluta tänka på de , jag vet de är bara serie men ändå!

tänk att liksom förlora någon. förlora någon man verkligen älskar. Jag har sån tur inte förlorat någon riktigt nära förutom farfar fast då va jag så liten (a .. men ändå jag kan liksom inte tänka mig, o nu bah lever jag mig in i serien åh jag dör..! här sitter jag o skriver om hur sjukt ledsen jag är över en serie?! 
seriöst louise skärp dig..
vad ni än jag gör så nämn inte oc imorgon i skolan för hahah skulle inte förvåna mig om jag börjar grina x)
shit nej nu måste jag tänka på något annat :p
hahha


ÄLSKAR säg inte att han inte ser bra ut för han är gullig  :'(
jag älskar dig <3333333
de är en serie louise.. en serie..

Kommentarer
Postat av: fanny

sv ; meh stolt ? ;'o

2010-03-15 @ 21:17:31
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: AlfonsG

haha, där är björnen! :O

2010-03-19 @ 06:55:16
Postat av: louise

fuck u alfons ;o

2010-03-19 @ 13:40:29
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback