Lycka till syster säger jag bara !



japp även jag kan skratta när livet är nere  ;)
jo min syster ska tydligen pröva att äta nudlar i en vecka för att se vad som händer ,
de vill jag också göra min fick inte för min dumma syster -.- aja hehe
så skulle sofie göra nudlar, hahah ah hon är lika dålig på de som jag är på att sjunga ,
riktigt jävla dålig alltså xd
iaf så hade hon hur mkt vatten i som helst sen krydda hon med kryddan man får me ,
sen så hällder hon inte ut vattnet utan hon äter de som en soppa ,
sen frågar hon:
SOFIE: ska de se ut såhär louise?
JAG : hahah öh nej  häll ut vatten!

sofie går och häller ut vattnet sen..
SOFIE: louise? ska det inte ha någon smak?
JAG: men jo du får ju med krydda i packetet ? :p
SOFIE: men de ligger ju i vattnet ,

hahah jag säger bara IQ !
sen så går hon in i köket och kryddar jätte mkt med någon kurry krydda så det blir jätte äckligt..
jag smaka .. eeeuw

Det blir nog marcus som får laga maten i framtiden för dom iaf ,



Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHAHHA louise kör guttestyle på andra bilden, coooling ;)

2010-03-01 @ 22:09:33
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: Juliaw

Hahaha jag diggar bilden med gympapåsarna

Sv: nej.... jag är inte egentligen kär :(

MEN JAG SKULLE KUNNA BLI (Y)

mina vårkännslor sprödar

2010-03-01 @ 22:24:45
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha skön sofie :D

sv: ja längta som fan

2010-03-02 @ 16:49:16
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback