När magen får bestämma .

min statistik är låg men jag bloggar iaf , (a)
jag kan ju inte göra 50-70 läsare ledsna ^^hahah

Idag så var väl skolan helt okej , fick typ fett ont i magen ett tag  :(  
åkte iaf in till stan efter skolan, träffade emma jenny och emelie på bussen , trevligt
Sen så stanna bussen och chaffisen gick längst bak till några tjejer som satt där och hade ritat på säterna och skällde ut dom och sa han skulle ringa o polisanmäla dom o massa ;s haha
sen när vi skulle gå av så skulle dom av vid samma hållplats men då släppte han inte av oss för han trodde vi också hade ritat ? så vi fick typ damp hah sen klämde han en stackars gammal tant i dörren :(
iaf så släppte han av oss efter en stund när ena tjejen sa att vi inte ritat ,
undra hur det gick för dom x) men iaf slut pratat om det.

träffade fanny sen och vi gick o gymma körde spinning och jag var jätte taggad med fick ont i magen så kunde inte cykla mer typ , tummen ner för de ..  blääääääää
aja

imorgon har man utväcklingssamtal, kanon kul elr va tkr ni  ? ;)   ... 
nu ska jag snart kolla på bella & tyra show fett bra gör de ni med  :D

nu ska jag inte skriva mer hejhö :*


jag vet att jag tjatar men ser de inte härligt ut ?   :(
sommar ..... <3
elr resa utomlands .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback