Ni är dom bästa jag har <3

heeeej har laddat upp bilderna på datan nu
från när vi fira fanny om ni efterblivna inte förstod de ;)
blev inte alls så många eftersom malin har typ alla kort, jag har bara några när vi är ute.
men men lite kort är bättre än inga alls ;)





ah vi bjuder på bilderna elr hur tjejer ;)

nu ska jag plugga matte, vilket jag säger och inte kommer göra..
sen ska jag till gymmer själv,.. eftersom mina kompisar är antingen sjuka elr har fett mkt plugg ;(  stackars mig, men men.  :)

och till dig Adam som antagligen kollar in på min blogg för att mötas av ett inlägg med en video , såå.. tyvär så hinner jag inte *host* men det kommer nog imorgon *host* eller inom kort :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback