Nu vill jag ha pannkakor

Jag vet att jag inte är bra på att uppdatera, har inte vart såhär dålig på länge
men men jag orkar inte, sitter knappt vid datan längre,
okej nu överdrev jag, men orkar liksom inte blogga bara :p vet de är ingen ursäkt  ;)

aja , igår var jag med älsklingarna MLFF , vi firade fanny , de var på tiden :)
vi lura henne mhehe , jag laddar upp bilder och skriver mer om de sen när jag kommer hem
för jag ska nämligen på fotbollsmatch om 1 timme
så jag hinner inte,..
hehe ännu en dålig ursäkt men orkar inte ladda upp bilderna på datan ^^ 

men ikväll kommer dom så håll utkik ;)

och vet ni hur sugen jag är på pannkakor !  jag måste ha ;o hahah
ska försöka få julia att äta de imorgon med mig innan vi ska till gymmet ^^
snälla snälla julia  (aaaa) <3333


ser du hur lyckliga vi är :D
vi åt säkert pannkakor innan vi vann matchen  ;)

Kommentarer
Postat av: Juliaw

hahaha eller för vi har kommit trea i cupen och fått medalj... -.- Fan vad apa jag är.. Men jeje som sagt vi får se om jag har lust heehhe (A) :D

2010-03-28 @ 19:08:57
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: andrea

vilken tid ska ni till gymmet? :) ska också dit. så vi kanske kan göra sällis? om vi bokat samma pass <3

2010-03-28 @ 20:45:58
URL: http://andreaerikssons.blogg.se/
Postat av: emelie

haha "säkert för att vi åt pannkakor" :D

2010-03-29 @ 14:54:25
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback