When I'm gone

hej alla som läser min "roliga" blogg ;)

kom hem för ett tag sen har ju vart på stan och letat prao som sagt,
men jag var och leta själv för ah malin dissa mig :/
men jag överlever hah

Iaf så sa alla att jag var sent ute och inte skulle hitta någon plats för de var så fullt överallt 
men ah första stället man frågar på, får man haha  :) 
cafélinné v.15 här kommer jag hehe  ^^

aja så gick jag vidare och fråga på magneten och där fick jag också (y)  v.16
så fick på dom två första ställena jag fråga ,
så ni som sa jag aldrig skulle hitta haha jag mena kolla på mig vem vill inte ha mig ? hah SKOJA

men iaf så vet jag inte om jag vill praoa på magneten för dom såg så läskiga ut där (a)
men hehe jag ska in till stan på torsdag och lämna lapparna så jag får se hur det blir, 

Ta mig tillbaka , jag vill inte vara här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback