Big girls you are beautiful

Jag hatar att säga hej , jag vet aldrig vilken hälsningsfras jag ska köra med -.-
hej
hejsan
tja
shuu
tjena

så där fick ni typ massa.. palla jag är tönt , men vafan men lever bara en gång så varför inte pröva på tönt livet  ;) ?

Och idag gick de bra o gymma sen gick jag på stan och jag var skit skabb , men vet ni vad! Alla är skabb någon gång , liksom palla tjejer som bah oh nej jag kan inte gå på stan jag har inge smink , elr nej jag skiter i skolan för jag är skabb. liksom de är något som alla är , hahah (och ja de kommer såklart från den skabbigaste) asså nu bah snackar jag bara för jag vill inte skriva på min äckliga fantasy
så då skriver jag här ist ^^
men de jag försöker säga är ..
Alla människor är skabbiga någon gång , vissa oftare *host* hahah och vissa inte lika ofta (a)
så mitt moto , va skabb o tönt man lever bara en gång (y)


ja, nu bjuder jag på en riktig snygg bild på mig.
Acceptera att man får vara skabb :D (y)

Och den söta klubban jag håller i fick jag av marcus :) ♥
tack sötnos  :*

Kommentarer
Postat av: fanny

FUCK YOU BITCH!

det va ju jag som sa't igår te dej :o

buhuhuhu :'''(

2010-03-11 @ 17:42:45
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: "man lever bara en gång" :'(

2010-03-11 @ 20:32:23
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback