Gammla idolen kommer fram

Förlåt för dålig uppdatering idag.
men jag har vart med min kära barndomsvän. :)
fannymuppnilsson

Vi har bakat muffins, blev riktigt lyckat. kan ju alltid slänga in en bild på dom om ni vill?(a)
jag vill ju inte skryta liksom ;)
sen har vi spelat stallets hemlighet, klarade ut spelet ^^
vilka muppar vi är men men .. 

sen har jag kommit och tänka på att jag gillar faktiskt  Carola häggkvist ^^
men seriöst , hon är ju liksom grymt bra.
Hon tog sig till toppen utan någon känd mamma eller pappa,
hon börja som liten och blev så stor,
hon tror på gud (?) hahah de är väl också lite coolt ^^

sen har hon världens sötaste unge också!   Asså jag gillar tjejen  ;) 

 


amadeus söööööt





yeyyey hon är cuuuul ^^

Kommentarer
Postat av: Juliaw

visst är de roligt att lyssna på gammla barndomsfavoriter ? :D man kan alla texter ^^

Som jag, jag gillade nordman som liten. han är faktiskt inte sååååå bra. Men de är roligt att lyssna på hans låtar igen haha :D

2010-03-15 @ 02:01:58
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback