Jag hatar att behöva sakna dig

Det finns en flicka som jag saknar väldigt mycket.
En flicka som jag delade mitt liv med. Det fanns inga som var som hon och jag.
Det var hon och jag mot världen. Alltid hon och jag varje dag som gick så visste vi vad vi hade varandra. Vi hade våran fjortistid tillsammans, klassens blondiner.  Alla våra stunder. Vi gjorde allt tillsammans, fanns ingen dag som gick och vi inte va med varandra. Var hon sjuk va jag sjuk, va jag sjuk va hon sjuk. Vi palla inte skolan utan varandra. Varje dag var ett ävantyr, varje dag va ett minne att minnas.  Jag var den lyckligaste på jorden ingen människa kan vara lyckligare än vad jag va då. Jag hade allt jag behövde och de var hon. Hon va den som gjorde mitt liv..
Men sen, jag vet inte när jag vet inte hur. Men hon försvann lika fort som hon kom.
Vi gled ifrån varandra..
Och när jag sitter här och kollar på bilder, ser tillbaka på den tiden då jag verkligen var som lyckligast.  Jag vill ha tillbaka det vi hade, jag vill, men jag vet innerst inne att de aldrig kommer gå. Vi försökte flera gånger men de gick inte sedan gav vi upp.
Och båda gick åt olika håll.
Jag saknar henne så otroligt mycket. Även fast vi inte är "bästavänner" längre. Så vill jag iallafall ha en relation med dig. Att vi kan träffas ibland.. För jag vet att utan dig i mitt liv. kommer mitt liv inte vara något värt att leva.

Malin Jansson Jag Älskar Och Saknar Dig
 






glöm mig inte bara <3

Kommentarer
Postat av: fanny

man blir lycklig av att bara kolla på er, och t.o.m jag kan sakna att se er tsm jämt.. :/<33

2010-03-16 @ 17:05:59
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: fanny

jag måste faktist hålla me fanny <3

2010-03-16 @ 17:25:25
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: Julia

fett söta .)

2010-03-16 @ 20:05:29
URL: http://cristallinos.blogg.se/
Postat av: Juliaw

jag har själv varit där, haha de vet du :) <3

2010-03-17 @ 14:09:05
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: malin

jag älskar dig med louise blom. det finns inget annat jag vill mer än att få tillbaka dig, jag saknar också våra tider.. Jag var glad när du var glad jag var ledsen när du var ledsen jag grät när du grät jag skratta när du skratta jag var en tönt när du var det haha jag saknar dig så mycket :( <3

ps. i love you

2010-03-18 @ 16:29:50
URL: http://malinjjansson.blogg.se/
Postat av: marcus

haha fjortis bilden nr 3 :P

2010-03-19 @ 18:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback