14 år och mamma

Har just suttit och läst ungmammas blogg läs den här  :)
hon fick barn som 14 år , asså som jag är nu.. tänk er mig skaffa barn! xd
själv skulle jag inte vilja ha ett barn nu , även fast jag tjatar om att jag vill ha barn så liksom nu känns alldeles för tidigt man missar ju hela sin ungdom när man ska ut o parta med kompis mm :p
men aja ändå rätt kul (a)

nu har jag suttit och gjort so hela dagen , dryyyygt men nu är jag snart klar :)
jag tog bah en liten paus ^^ hehe

Militärmode nu eller?
ser typ militär mönster i alla affärer ,
så vad tycker ni, tycker ni det är snygg med militär mönster ?  :)


Kommentarer
Postat av: emelie

ja snygga tuttar louise hahahaha :D okej drev ;)

Men ja det är snyggt :D

2010-03-03 @ 19:03:34
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback