I walk alone

jag ser det snöar jag ser det snöar
det var ju tråkigt shuho nu är det vår nu vår som vi har längtat va bra
nu tar vi mopparna fram och tygskorna på
oh sen vi åker och shoppar shohej vad de går 

kom hem typ nyss och har vart på match, men den blev inställd för det var massa snö på planen och dommaren kom inte , de var ju väldigt smart,
åkte man dit i onödan när man kunde göra massa annat :p

men nu ska jag berätta om gårdagen som börja väldigt dåligt ,
men sluta väldigt bra med mina nära och kära :)

börja med att man åkte in till universitetsaulan där de var "konfafest"
vi delades in i grupper,
sedan gick vi runt och fick höra massa om gud jätte kul.. verkligen !!
sen fick vi damp på tinde (våran ledare)  för hon ville inte släppa oss tidigare!
så vi fick komma sent till josefine
men  när vi väl kom så var de väldans kul haha vi käka sen vare party! ;)

orkar inte skriva mer några bilder kommer här.
malin var en riktig fotolus denna kväll så hon är med på alla foton :)






  
tryck på bilderna om ni vågar se större

  
ojsan va är detta ?


älskar er tjejer <3


nu ska jag gå och leta efter mina örhängen som jag tappa ut genom fönstret :*

Kommentarer
Postat av: fanny

du får skicka ALLA bilder och filmer sen :D

2010-03-21 @ 18:28:25
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: Juliaw

sv: hahahhaha du skämta väll där ? :S Hoppas jag... för jag skämtade hahah (a) Så .. skämt skämt skoj skoj :D din lilla slampis där..

2010-03-22 @ 21:00:21
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: Sara

Det ser ut som om ni hade kul! ;D



Jag var också på konfafesten! :) Vad tyckte du om den?



Vilken grupp var du i? :)

2010-04-01 @ 16:32:25
Postat av: Sara

Det finns bilder därifrån, sett de? :)

2010-04-17 @ 13:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback