Mina tår gör ont igen :/

Förlåt för jag vart sämst på att uppdatera,
har inte vart på humör, men nu är jag glad igen och här ska uppdateras :D
hah snart elr ja vi 4 ska jag åka hem till viktor, mamma kunde inte skjutsa mig tidigare-.-
nathalie ska såklart också komma och nu är  vi förenade igen ,
haha skoja nej men det var ju ett tag sen :)

solen skiner och jag är på toppen humör idag , har sålt 5 lotter med (a)
ja fotbollslotter ni vet, seriöst så sjukt tråkigt när man får 25 st så ska man gå runt och sälja!
DET SUGER!

aja nu ska vi inte tänka så hehe .. jo...
aja jag ska inte skriva mera för jag har inget intressant att skriva^^

dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Madeleine :)

Riktigt snygg tröja! :D

2010-03-06 @ 16:56:51
URL: http://mblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback