Jag gillar att prata i telefon

tja
sitter här och är jätte glad :D
elr jag är sur på en person, jävla falska fitta..
men jag ska inte bry mig om henne, hon finns inte i mitt liv längre så :)

aja har pratat med miss x i telefon i två timmar och jag är riktigt glad att jag gjorde de och nu är jag jätte glad :D ska snart på fotbollsmatch med emma och fanny .

Min klass fick fett mkt skäll av Nina (våran handledare) idag. seriöst vad har jag för klass ?:o hahah tar in ett dött rådjur på skolan, kastar pennor och går runt och slåss,  aja jag gillart :D okej inte det döda djuret då men...

vill bara säga att jag älskar min lilla fannyfjansson  :)<3
gammal bild haha men vi är så snygga iaf^^ ... elr ?

Kommentarer
Postat av: ElinE

jag gillar döda djur! :)

på min pakethållare.... -.-

2010-05-19 @ 19:06:41
Postat av: jocke j

å du va oskyldig som vanligt?! :P

2010-05-19 @ 20:59:54
Postat av: fanny

mahaha sjukt snygg bild hörru ! :O älskar dig :)<3

2010-05-20 @ 16:45:58
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback