Jag har inte dött

Nu kanske ni börjar tröttna på mina ursäkter men ja alla som bloggar hela tiden kan ju inte ha ett roligt liv (;

så jag har inte haft tid och blogga, kvällen igår var riktigt rolig.
Trevligt folk, träffa tre snela killar på bussen också :D
sov hos mormor med fanny. 
så har vart där nästan hela dagen, sen när jag kom hem följde jag med mamma och pappa och handla.

Nu väntar jag på att Emil ska komma :)

väntar också på att få bilder från balen skickade av Oliva, eftersom jag var riktigt dålig på att ta bilder då.  Kanske borde skryta också att min syster vann pris som årets solstråle hur hon kunnat vinna de har jag ingen aning om, säkert gått runt och mutat alla haha ;)



mer bilder kommer senare, 
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback